ALGEMENE VOORWAARDEN
In deze Algemene Voorwaarden wordt verstaan onder:
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon geregistreerd bij de KvK (nr. 81301316) en bedrijf houdt onder de naam AmaCare Wax&Relax gevestigd in Thorn, verder te noemen: Ama Care.
Consument/ Consument: de natuurlijke persoon die gebruik maakt van een of meerdere behandelingen van een van de medewerkers van Ama Care.
Overeenkomst: deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen, en/of levering van producten, op het gebied van de uiterlijke verzorging, massage of ontspanning.
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Ama Care en een client waarop Ama Care deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
1. De overeenkomst komt tot stand nadat de consument gevraagd heeft om een behandeling en Ama Care aangegeven heeft die behandeling uit te zullen voeren.
2. Voorafgaand aan of bij de aanvang van elke behandeling of reeks behandelingen dient Ama Care de consument te informeren over de ter zake geldende prijs. Bij een reeks behandelingen zal de afgesproken prijs niet tussentijds worden verhoogd.
3. De annuleringsvoorwaarden, voor zover van toepassing, worden kenbaar gemaakt aan de klant voordat de overeenkomst tot stand komt
1. Ama Care zal de overeengekomen behandeling zorgvuldig en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en met gebruikmaking van deugdelijke materialen en middelen. Eventueel gegeven behandelingstijden zijn indicatief.
2. Ama Care licht de consument in over de aard en omvang van de behandeling, de in redelijkheid te verwachten resultaten en de mogelijke risico’s verbonden aan de behandeling. Ama Care vraagt de consument naar informatie die relevant is om de behandeling goed uit te kunnen voeren.
3. Ama Care zal geen handeling verrichten die buiten zijn beroepscompetenties valt.
1. De consument dient Ama Care voor het aangaan van de overeenkomst op de hoogte te stellen van eventuele specifieke wensen.
2. De consument heeft de plicht alle door Ama Care gevraagde en noodzakelijke informatie te verstrekken die deze voor een goede uitvoering van de overeenkomst nodig heeft.
3. De consument verplicht zich ertoe Ama Care te voorzien van alle relevante en correcte informatie die invloed kan hebben of relevant is voor het uitvoeren van een juiste behandeling, ook indien hier door ondernemer niet direct naar gevraagd heeft.
4. De consument heeft de plicht de bij ondernemer aangeschafte producten conform de instructies te gebruiken; bij onjuist gebruik is ondernemer vrij gewaard van aansprakelijkheid.
5. Met het ondergaan van een of meerdere behandelingen bij ondernemer kiest de consument expliciet voor desbetreffende behandeling(en) en eventuele neveneffecten daarvan
1. Eventueel gegeven behandelingstijden zijn indicatief. Consumenten kunnen zich op de hoogte stellen van de behandelprijzen en productprijzen via de website en prijslijsten in de studio. Prijswijzigingen van de behandelingen, zullen ten minste 30 dagen voor de doorvoering daarvan worden aangekondigd.
2. Consumenten kunnen een afspraak tot uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de behandeling afzeggen.
(Voor de afzegging van afspraken op maandag of na de feestdagen dient de laatste werkdag voorafgaand aan de behandeling te worden afgezegd.) Indien de consument deze verplichting niet nakomt, mag Ama Care het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan consument in rekening brengen. Dit geldt ook indien de consument zodanig laat op de afspraak komt, waardoor deze niet meer kan worden uitgevoerd. Ama Care zal op haar beurt, wijzigingen van een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 12 uur voorafgaande aan de afspraak aan de consument melden.
3. De medwerkers Ama Care zullen de consument inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.
1. Ama Care vermeld alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar in de studio. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
2. De consument dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen.
3. Betalingen aan Ama Care dienen contant met een in Nederland algemeen geaccepteerd betaalmiddel te geschieden. Contante betaling omvat ook bijschrijving van het verschuldigde bedrag op een door Ama Care aangegeven bank- of girorekening op het tijdstip van de koop of levering of betaling door middel van door banken erkende vormen van elektronisch betalen.
4. Bij een reeks behandelingen kan Ama Care de consument verplichten tot een vooruitbetaling van maximaal vijftig procent van de totaalprijs. Het resterende deel van totaalprijs zal na voltooiing van de reeks behandelingen in rekening worden gebracht.
5. Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen en/of fouten.
1. Ama Care is tegenover de consument aansprakelijk voor schade die het gevolg is van een tekortkoming die aan Ama Cara of een persoon in zijn dienst dan wel stagiaire is toe te rekenen.
2. Ama Care is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook ontstaan, door verstrekte onjuiste informatie en onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding door de consument.
3. Het schadebedrag bedraagt maximaal het door de consument betaalde honorarium.
4. Ama Care is niet aansprakelijk voor eventuele bijwerkingen van producten die worden gebruikt voor, tijdens of na de behandeling of producten die worden verkocht aan de consument.
5. Ama Care is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de consument heeft meegenomen naar de studio.
6. De consument is tegenover Ama Cara aansprakelijk voor door Ama Cara geleden schade die door een aan de consument toerekenbare tekortkoming is veroorzaakt.
Indien de consument een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking persoonlijk gemeld worden aan de eigenaar van Ama Care. Ama Care dient door consument in gelegenheid gesteld te worden de klacht persoonlijk te beoordelen aan de hand van analyse en voorgeschiedenis van enige lichamelijke klachten. Indien een klacht gegrond is, zal Ama Care de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. Klachten zullen nimmer financieel worden vergoed.
De consument behoort zich in de studio te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
Indien de consument na waarschuwing onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker van Ama Care het recht de consument per direct de toegang tot de studio te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.